Blogs: Decorate your home

Aalst Taxi

Published Sep 29, 23

Taxi Maaseik

Buiten de Full Moon Party om is dit een bijna paradijselijk, wit strand en ook een vrij ontspannen plek. Haad Rin Nai is gelegen in het zuidwesten en wordt ook wel ‘The Sunset Beach’ genoemd. Dit is een minder populair strand dan Haad Rin Nok (reserver un taxi). Onze bungalow ligt aan het hierboven beschreven Haad Rin Nok

Het eerste wat ons opvalt is de grote hoeveelheid Australiërs en Israëliërs. ’s Avonds eten we in een leuk restaurantje. Jeroen besluit eens gek te doen en haai te bestellen. Normaal lust hij alle soorten vis, maar de haai smaakt voor geen meter - tarif taxi. Geen idee of het aan de saus of aan de haai zelf ligt

De bediening snapt er niks van en loopt teleurgesteld weg (prix taxi liege). Gelukkig hebben we Marijn nog, die naast zijn eigen maaltijd ook nog een deel van de haai opeet. Het restaurant heeft een aantal ligkussens waar je film kunt kijken. Met volle maag ploffen ook wij na de maaltijd in de kussens neer

De film die we te zien krijgen, met de naam ‘Land of the Lost’, draait nog in de bioscopen en daardoor krijgen wij een matige cam-versie te zien. De film is zo slecht dat het gewoon lachwekkend is. We zijn het er over eens dat dit de slechtste film is die we ooit hebben gezien.

Op het strand van Haad Rin nemen we onze eerste buckets en pilsjes. Er heerst een gave, relaxte sfeer met mensen van over de hele wereld (hep taxi namur). Blij dat we dit eiland in de reisroute hebben opgenomen. ’s Nachts vinden we een grote kikker in onze badkamer. De steen, die in het doucheputje lag en die we verwijderd hebben, ligt er dus niet voor niks

Taxi Oostende Prijs

Deze zijn in Haad Rin uiteraard overal te huur. Op straat spreken we toevallig een Fransman die we in de taxi eergisteren ook al zijn tegengekomen. Hij vertelde toen dat hij op wereldreis was. Vandaag zien we hem in een mitella lopen. Als we vragen wat er gebeurd is, zegt hij dat hij een ongeluk gehad heeft met zijn scooter.

Hij waarschuwt ons daarbij uitdrukkelijk om niet gek te doen als wij gaan scooter rijden. De wegen zijn hier steil, bochtig en verraderlijk (taxi roosendaal). Daarbij proberen de verhuurbedrijven je aan alle kanten te naaien door deuken en krassen (die er soms al gewoon zaten) te laten betalen. We maken daarom foto’s van onze scooters

Met de ervaringen van de Fransman in ons achterhoofd gaan we op weg. We volgen de westkant van het eiland en rijden zo naar boven. Einddoel van vandaag is het idyllische Haad Thhonlang (de twee h’s zijn geen spelfout), waar je schijnbaar goed kunt snorkelen. We besluiten onderweg bij verschillende strandjes te stoppen.

De eerste plek waar we stoppen is Ban Kai beach, een klein strand waar we verder niemand zien. taxi walcourt. Vissers zijn druk in de weer om hun vangsten naar de kant te vervoeren. We waden wat door het lage water en genieten van de kalmte, de palmbomen en het heldere water

Iets verder stoppen we bij Plae Laem Beach. Ook hier hebben we het strand voor ons alleen. Met een schommel, verbonden aan een boom, een parelwit strand en een klein eilandje in de verte, heeft deze plek een magische uitstraling. Een half uurtje ‘scooter-en’ verder besluiten we te gaan lunchen.

Ixina Tour Et Taxi

Grote Tuna en Club sandwiches en voor het eerst in ons leven proeven we een Snickers en Twix Shake - taxi malta. Heerlijk. Voor we bij onze ‘eindbestemming’ zijn stoppen we nog bij Haad Yao Beach en Salad Beach, twee parelwitte stranden, gelegen in de groene jungle. Hier wat meer resorts zodat het hier al wat drukker oogt met toeristen

We huren voor een paar euro wat snorkelsets en lopen dan naar een smalle landtong. Aan de ene kant van het smalle strand liggen wat vissersboten en is het water wat dieper (taxi driver drama). Aan de andere kant vrij ondiep water waar we vanaf het strand meteen tussen het koraal zwemmen. Koraal is vrij scherp en pijnlijk en door het ondiepe water is het nog best lastig zwemmen

Koraal in alle soorten en maten, en overal tropische vissen. We vermaken ons hier een paar uur in de wetenschap dat het op Koh Tao nog beter moet zijn. Rond een uur of vier rijden we terug richting Haad Rin, we willen namelijk wel voor het donker terug zijn. We kiezen nu niet voor de westelijke kustweg, maar rijden dwars door het binnenland van het eiland.

Weinig aan, vergeleken bij onze avontuurlijke tocht in Umphang. Links van ons ligt Khao Ra, met zijn 620 meter het hoogste punt van het eiland. We rijden door een landschap van enkele kleine watervallen, palmbomen en kleine hutjes alvorens we terug zijn in Tong Sala - taxi vert bruxelles numéro. Hier pakken we een koud pilsje aan de boulevard

Marijn is niet te beroerd om even te stoppen en een praatje te maken - taxi eco charleroi. ’s Avonds is er een Half Moon Party, een soort van pool party middenin de jungle. We slaan deze echter over, en besluiten gewoon op ‘ons’ strand wat te gaan drinken. Dit worden uiteindelijk weer veel te veel buckets en bier tot diep in de nacht

Tarif Taxi Bruxelles

Welterusten! Overnachting: Haad Rin Resort Ruud en Jeroen worden op het strand wakker. Helaas geen grap, maar werkelijkheid. Details laten we weer achterwege. Alle drie hebben we een redelijke kater. We slapen verder tot ’s middags en gaan dan op het strand wat zwemmen en chillen. De rest van de dag doen we niet veel meer.

’s Middags merkt Marijn dat hij zijn telefoon kwijt is. Naast zijn pinpas is nu dus ook zijn smartphone pleite. taxi hamme. We zoeken in onze bungalow en op het strand, maar kunnen het ding niet vinden. Waarschijnlijk gestolen of misschien toch gewoon kwijt geraakt. In een internetcafé bellen we naar huis en laten we de simkaart blokkeren

Marijn is vrij nuchter (taxi mol). De telefoon zien we toch nooit meer terug. Hij vindt dat we beter terug naar het strand kunnen gaan om te zwemmen. ’s Avonds eten we Thais bij een goed restaurant. We proberen elke dag een beetje af te wisselen tussen Fastfood, Italiaans en Aziatisch. Dit is goed te doen, op elke toeristen plek is een grote verscheidenheid aan restaurants

Na het eten kijken we wat films in een barretje. Daarna kunnen we het toch niet weerstaan om even wat op het strand te gaan drinken. Het worden natuurlijk weer buckets. Jeroen voelt zich niet zo lekker en gaat redelijk op tijd slapen (friet taxi). Marijn en Ruud komen wat later thuis

Hij begint te trillen en hyperventileren en geeft alles over. Hij moet zoveel overgeven dat er zelfs een hoop bloed bij komt. De oorzaak is onbekend, het komt uit het niets. We nemen alle dekens en warme spullen en leggen deze op Marijn. De bungalow is ondertussen niet heel schoon meer.

Taxi Beersel

Uiteindelijk besluiten we geen dokter te bellen, maar wel de hele nacht op te blijven om Marijn in de gaten te houden. Marijn slaapt gelukkig waardoor we hopen dat hij wat zal aansterken voor morgen. Een heel kort verslag dus. Weinig gedaan en toch weer veel beleefd. Overnachting: Windbeach Resort. taxi charleroi bruxelles Ondanks alle perikelen van vannacht, moeten we nog wel de veerboot naar Koh Tao zien te halen

We willen voor de receptie open gaat weg zijn, aangezien we de bungalow in niet zo’n beste staat hebben achtergelaten. Terwijl Ruud Marijn uit bed probeert te krijgen, loopt Jeroen alvast met de tassen richting de straat om hier een taxi te regelen. taxi vert forfait aéroport. Als hij die heeft geregeld, is het nog even wachten tot Marijn en Ruud arriveren

Jeroen, nog steeds van het padje door de hectische nacht, weet niet of hij droomt, of dat dit nu echt gebeurt. De bloedplas op de grond geeft de bevestiging. De Thai zijn echter al snel weer verdwenen en het normale leven op straat gaat gewoon verder. Bizar. taxi vert bruxelles numero. Als Ruud met Marijn komt aanwandelen, duiken we de taxi in

Eenmaal bij de pier blijkt dat we met een heuse Catamaran gaan, een ‘fast ferry’ met plek voor zo’n 500 man. Stipt om 08. 30 uur worden de ankers opgehaald en zweven we al snel over het water (taxi 2 streaming). We hebben de keuze om buiten op het dek wat van de frisse lucht en uitzichten te genieten